2015. szeptember 24., csütörtök

Liebster award, avagy Cameron Díjaz

Liebster díjat kaptam idén is. Hát ki ne szeretne díjat kapni?! Mindig nagy öröm, ha az ember dolgait más is értékeli, vagy fontosnak, szórakoztatónak találja. A liebster király, mert csomó új érdekes blogot ismerhet meg az ember, dehát végülis ez is az egésznek a lényege és ez az, amiért ebben az évben is tovább adom, én is.




 
A szabályokról röviden:
  • bloggerek adják egymásnak,
  • a lánclevelekhez hasonló módon terjed:  ha valaki megkapja, továbbadja 5-10 másik kezdő bloggernek,
  • senki sem kötelez arra, hogy továbbadd a jelölést, de miért is szakítaná meg az ember a sort, hiszen díjat kapni mindenki szeret,
  • Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
  • Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
  • Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!
  • Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik!





So, akiktől idén kaptam, Kriszti, aki a Pitypang fotós blogot fotózza és a Retikül blogot írja. Imádom a képeit. Az ember simán el tud veszni bennük hosszú-hosszú időre, csak mert jó nézni őket. Tipikus esete annak amikor valaki lélekből fotóz és nem azt figyeli, hogy "banyeg ha kicsit kurtítok a záridőn, az a hajszál nem lett volna mosott". Én meg nagyon is egyetértek az ilyesmivel. Lassan talán mondhatom, hogy személyesen is ismerjük egymást, hiszen találkoztunk párszor, én ugráltam a tóba, ők hevertek a fűben. Ő sámlit antikolt, én csirkét sütöttem, és ilyesmik.

Aztán érkezett egy jelölés Lakbear Zolitól is. Bevallom ez jobban meglepett. A szakállas Urat követem folyamatosan (bár az tudni kell, hogy azért én nem vagyok az a vadul likeolós fajta, inkább a majdnem mindenről tud, de többnyire, pár kivételtől eltekintve meglapul fajta), találkoztunk is egyszer Juditéknál egy közös agyagozásra. (és itt most nem a Ghost idevágó jelenetére kell gondolni), de valamiért a kontakt eddig elmaradt. Elborult fazon, szerintem napi huszonnégyben pörög az agya valamin. Rendkívül inspiráló jelenség.

Akkor kéne írnom magamról tíz olyan dolgot, ami nem köztudott.

- sapka mániás vagyok, nem tudom eldönteni, hogy azért mert fogy a hajam, vagy azért fogy a hajam mert sapkamániás vagyok és/vagy mert marhául jól áll a sapka.

- építésznek indultam még a BME zászlója alatt, aztán végül közgazdász mérnök lettem már Győrben. De az az érzésem bármit végeztem volna, nem lenne elég.

- imádok főzni, és bár egyelőre nem rohanok a hivatalba, hogy kereszteljenek át szépen a Jamie névre, de tanulgatom lelkesen (a pucér része meg simán megy, ösztönből)

- van egy "bakancslistám", ami tele van minden gyépésséggel, amit folyamatosan pipálok kifele és folyamatosan kerülnek fel az új dolgok

- bőröket csapkodok egy zenekarban, pár hét és új kislemez, addig is Dansz

- Imádom a természetet, erdőt, fát, folyót 

- hiszem, hogy nem tárgyakat hanem élményeket kell gyűjteni

- nem bírom sem a meleget, sem a hideget, ezért a tavaszt, illetve az őszt preferálom

- megfordítva eszem a tükörtojást, de csak annyira, hogy a közepe még folyós legyen, ezért néha melegszenyó sütőben sütöm meg, pláne, hogy melegszenyót meg nem eszem

- kiskoromban tesóm miatt lettem szemüveges, mert a felém hajított műanyag Brontoszaurusz beleállt a szemembe, aztán kicsit úgy néztem ki mint a Harry Potter, aztán meg elnőttem.

Nah de válaszoljunk a kérdésekre. A következőket kaptam Krisztitől:

1.Új vagy régi? persze, hogy régi
2.Kávé vagy tea? csak tea, cukor nélkül. A kávétól már többször éreztem, hogy meghalok, de ez valszeg  pszichés eredetű
3.Meleg vagy hideg? mikor melyik
4.Édes vagy sós? sós
5.Sütés vagy főzés? főzés
6.Részletek vagy az egész? részletekből álló egész
7.Egyszerű vagy díszes? egyszerű, nem csípem a pompát
8.Színes vagy fekete-fehér? fekete-fehér
9.Önfejű vagy irányítható? Ez az, amire bármit írok meg tudják cáfolni
10.Kispárnával  vagy anélkül? párna nélkül

És a következőket Zolitól:
1. Milyen házban élnél és hol? Egy kisebb, nagy belmagaságokkal rendelkező házikóban valahol az erdő közepén, sok üveggek és fával, jah meg galéria, az kell.
2. Mi a kedvenc szabadidős elfoglaltságod? Szabad időnek azt tekintem, amikor semmit nem csinálok, szóval legyen az alvás
3. Ki a kedvenc DIY alkotód? Ááá olyan nincs
4. Mi a kedvenc olvasmányod? Ááá az is túl sok
5. Ventidzs vagy vintázs? Vintédzs
6. Miért blogolsz? terápiás jelleggel,nem másnak terápia, nekem
7. Milyen alapanyagokkal dolgozol szívesen? Fa, fém
8. 10 év múlva hol szeretnél tartani? pont ahol tartanom kell
9. Miért fontos számodra az alkotás? Mindenki számára fontos, aki nem alkot annak is, max nem tud róla. Öröm
10. Mit tanácsolsz egy kezdő alkotónak? merj, bármit!

A teljesség igénye nélkül:

Kata (a csajos kencéket kihagyom, de minden más rendkívül szórakoztató)
Orsi (jóbarát, hasonlóan eltűnik mint én, baromira kreatív)
Erika (ahogy mások is írták, medzsik)
Niki (mert szintén szívből fotóz és jóbarát)

Köszönöm a díjat és a figyelmet! Szép napot!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése