2017. május 21., vasárnap

Présház projekt - Hogyan állunk most

Haló. Habár, aki követ facebook-on is, szerintem többnyire tudja, hogyan is áll a helyzet jelenleg, de gondoltam írok egy kis összefoglalót Nektek, remélem nem bánjátok. (csak és kizárólag telefonos képem van sajnos)

Kezd nagyon jó idő lenni, így érthető, hogy imádok kint lenni, és még így a romokon ücsörögve is fülig ér a szám. Éppen ezért, nagyon szeretnék haladni, és beköltözni. El is határoztam, amint le tudunk zuhanyozni és egy rántottát sütni, illetve egy matracnak is van hely, pakolunk. Ezt persze jócskán lassítja, hogy, amit tudok jómagam és jómagam, illetve cimborák segítségével csinálok/unk meg. Plusz az esküvő szezon is dübörög már javában, deee nyomjuk.


Szóval első körben a fürdő kapott egy pofont. Viszlát csempe, zuhanyzó, wc és cimborák. Tudni kell, hogy Lacsa haverommal kézi eszközökkel estünk neki a dolognak, majd ezt megunva elmentem a megfelelő helyre és beruháztam egy vésőre, mer' mondom ez nem állapot. Arra jutottam, hogy én eddig nem is éltem igazán. Valami csoda! Azóta gyakorlatilag mindent szétküldenék. Miley Cyrus pedig hatalmasat nőtt a szememben, hogy így, előre, ismeretlenül írt nekem egy himnuszt. Itt muszáj pár szót szentelnem a kádnak. Nem az első vaskád, amit kibontok, de ismét meglep, hogy ezek milyen ku@£a nehezek. A törmeléket elkezdtem az egyik sarokban gyűjteni, gondoltam ááá nem lesz olyan sok. (képen az első adag) Azóta gyakorlatilag orbitális kupacom van, szerintem konkrétan egy másik házat lehetne belőle építeni. Otthonkommandó Ditta ki is röhögött, hogy "konténer papikám, amatőr vagy". Jön, eskü!





Aztán a fürdő ablakokat és a hátsó kis ablakot gyorsan ki is cseréltük, az utóbbi méretén növeltünk is, jöjjön csak be a fény, meg persze lehessen nézni, ahogy az őzek kajálják a szőlőt.



Jöhetnek az új csövek, mert a régiekben nem bízunk. Itt megint vésés ezerrel. Mivel éppen húsvét volt, csináltam aranyos árnyéknyúlat is, aztán csövek be, homokkal szintezés. Betonozás, egy kis vakolás. (persze a valóságban ez nem volt ilyen gyors, a future konyhában a beton olyan kemény volt, hogy komolyan elgondolkodtam a mosogató szükségességén. De bent van)






Aztán Lacsi haverommal megraktunk egy pultot, ami egyelőre értelmetlennek tűnik, de ígérem, hogy jó lesz. Lászlóval arra jutottunk, hogy ytong-ból gyakorlatilag bármikor építünk egy kínai Nagy Falat, mert ez olyan jó móka. Az az édes-savanyú cucli talán még össze is fogná. (A falhoz illetve az aljzathoz menetes szárral (itt az jut eszembe, hogy beszerző koromban az SAP-ban ékezethiány miatt, ez MENETESSZAR-ként szerepelt) azért rögzítettük)




Holnap vésem a villanyvezetékek helyét, reményeim szerint a héten be is kerül minden és utána lehet vakolni, glettelni, burkolni. A héten a járólap is megérkezik. A metro és Moza cementlap pedig már itt pihen egy ideje. A tető szigetelésének és ezáltal a födém bontásának is neki tudunk esni ha minden igaz. Azóta már a gazt is levágtam a szőlőben, mert a faluban már visszahallottam, hogy Széll Bálint szőlője gazos (hozzáteszem jogos, de hát nem lehet mindent :D ) 

1 megjegyzés: