2014. január 27., hétfő

Bögrék

Mivel éppen kegyetlen hideg van kint, plusz amúgy is ipari fogyasztónak számítok, ha teáról van szó, jöjjön egy rövidke bögrés bejegyzés. Sok bögrém van, nagyon sok. Többnyire szeretem őket, mindig mást. De most éppen ezek a legklafábbak. Aki szemfülesen lesi az internetet biztosan találkozott már ilyesmivel, de én még az elején megfogadtam, hogy ide csak az kerülhet fel, amit a saját két kezemmel készítettem. (Nah jó nem vesszük bele ha a Lacsika haj-szárítózza a festéket vagy a Ratyibá keveri a maltert.) Ezért jöjjön most az én verzióm.
 
 


Kell hozzá:
 
-bögre (nah neb@#sz)
-ragasztószalag
-ecset
-táblafesték

Első körben ragasszuk körbe a bögrét a fülével együtt, olyan fele fele arányban. Jól passzírozzuk rá, ne menjen alá a festék.


Táblafesték! Imádom! A fél világot lefesteném vele. A 'lubban a hűtő esett áldozatul a mániámnak, de arról majd máskor. Kenjük le a bögrék alsó felét, valószínűleg kell pár réteg neki mire szép egységes lesz.



Hagyjuk száradni legalább egy napot, jól kössön rá a festék. Kész is, már csak krétát kell csenni valamelyik helyi iskolából. Szerintem két pattogós cukorkáért bármelyik elsős megteszi nekünk, de a leleményesebbek akár vehetnek is a boltban. Órákat töltöttem már azzal, hogy minden h#lyeséggel teleirkáltam a bögréket. Jól jön, ha nagyobb vendégsereg érkezik vagy akár a csajunkat akarjuk meglepni az ágyban valami forróval. Nem garantálom, hogy a mosogatógép idővel nem zabálja le a festéket, de a kézi mosogatást simán bírja, tapasztalatból mondom. Firkára fel!


 







7 megjegyzés:

  1. hűtőt táblafestékkel? na ez tök jól hangzik, várom már, hogy mi sül(t) ki belőle!

    VálaszTörlés
  2. A hűtős téma engem is felcsigázott!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha külön poszt nem is lesz, de facebookra teszek fel képet mindenképpen :)

      Törlés
  3. A hűtőt már én is lefestettem a gyerkőceim legnagyobb örömére, de azt hiszem a csészéket is lefogom
    Nagy ötlet!
    http://azasztalom.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mesekonyha, a gyerkőcök imádhatják :) A hűtő pedig marhajó! + örülök, hogy az mdf más szerint is festhető :)

      Törlés
  4. Lenne egy kérdésem!
    Milyen táblafesték ez ? Kimondottan porcelánra való? Nem jön le a sok mosogatástól? És a legutolsó, hogy hol kapható és körülbelül mennyibe kerül?
    Tudom, hogy végül több lett mint egy kérdés. Választ előre is köszönöm
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  5. No, egy rokon lélek! ;) Most találtam rá a blogodra, ahogy beírtam, a keresőbe h. 'skolatex táblafesték', és "kibuktam, hogy az én alkotásaimból semmit nem dob fel... pedig lenne mit :D Én egy idő után már a "táblafesték arca" is szerettem volna lenni, de nem kapott senki az alkalmon :D
    ( festettladafia.cafeblog.hu )

    VálaszTörlés