2014. január 3., péntek

Konzervmécses

Mindig azt mondom, hogy bármiféle szöszmötölés során a legfontosabb az inspiráció. Legyen az étel, festmény, zene, kertészet, bármi...látsz valamit, ami megtetszik, kicsit a magad képére formálod, alakítod, abból jön valami teljesen más és bumm máris szebb a napod. Hogy miért mondom ezt? Mert természetesen a következő mécsest sem én találtam ki, ezer helyen láttam, valószínűleg ugyanennyien csinálták is meg ugyanígy. De remek ötletnek tartom és bárki könnyedén megcsinálhatja a saját elképzelései szerint. Jöjjön tehát az én verzióm.


Kell hozzá pár kizabált konzervdoboz. pipa (jó-jó a képen még nincsenek kizabálva)



Valamilyen festék. Én a srpay festéket javaslom, legegyszerűbb megoldás + Vékonyabb fúró (szerintem simán szeg kalapács kombó is tökéletes). Áztassuk le a papírt a dobozokról.


Mivel lyukakat szeretnénk beleütni (legalábbis én azt szerettem volna:) ezért valamivel ki kellene tömni, hogy ne horpadjon be a fúrás vagy kalapálás során. Én vizet tettem bele és lefagyasztottam. Ha kitaláltunk valamilyen aktuális, hangulatunknak megfelelő mintát, azt rajzoljuk fel. Itt hívnám fel a figyelmet az alkoholos filc kerülésére, mert azt a legtöbb spray festék oldja, és randa maszatos valamit kapunk. Minta pipa. Jöhetnek a lyukak és a festés. Ha valamit fújva festünk mindig több, vékony rétegben vigyünk fel a festéket, akkor nem folyik meg. Lyukak pipa, festés pipa, száradás pipa, bele a mécses és kész is.





Természetesen a kötélfogantyús kopott kis komódnak is van története, de azt majd legközelebb :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése